Brian Kjær Min

Sådan har vi skabt fremragende kundesupport hos EG

Kundesupport i verdensklasse - det er hvad EG har opnået, understøttet af ServiceNow.

Med tusindevis af kunder er det vigtigt, at den support og ikke mindst service kunderne oplever er i top. EG leverer løsninger til mange forskellige brancher, ofte specielt tilpasset specifikke opgaver, og dette stiller store krav til både faglighed og service i kundesupporten.

Kom med på den rejse EG har været igennem, hvor kompetencer, processer og ikke mindst værktøjer er vendt og drejet for at skaber den optimale kundersupport. I dag har EG implementeret én CSM løsning på tværs af den samlede forretning med fuld procesunderstøttelse af både ITSM og CSM.

Lyt med, når Brian vil kaste lys over deres rejse med udfordringer og gevinster.

 

Om taleren:

Brian Kjær, Senior Manager EG A/S har arbejdet med kundeservice og -support i mange år og senest med ansvar for kundeservice og support hos EG A/S. Brian er skarp på hvad der opleves som god service hos kunderne og ved at back office skal være klædt på til opgaven. Derfor brænder Brian for at udvikle medarbejderns kompetencer og sikre dem de bedste processer og arbejdsredskaber.