Skab mærkbare forbedringer med Customer Journey Design
Gode kunde- og brugeroplevelser skaber succes. I butikker handler den succes om meromsætning fordi kunden er glad, køber mere, kommer igen og anbefaler til andre. Men kunderejsen er også relevant i alle andre virksomheder - og også de digitale.
I en IT kontekst kan succes være kunde/bruger rejser, der sikrer oplevelsen af kompetence og tillid så der opnås buy-in og compliance i forhold til processer / brug af produkter.
Hør bl.a. om:
- Hvad der lagres i hukommelsen og derfor aldrig må glippe?
- Hvordan du funktionelt arbejder med design af oplevelser uden at det overtager driften?
- Hvordan du kan spørge kunderne om oplevelsen uden at blive irriterende
I dette indlæg møder du nogle af Danmarks skarpeste inden for design af kunderejser. De er lang erfaring med, hvad der skaber den bedste oplevelse for kunden, og hvordan man optimerer og arbejder løbende med forbedring af kunderejser.
Om oplægsholderne:
Oplægger er med en dynamisk duo, aka. Danmarks førende Service Design Ekspert, Søren Bechmann, der er forfatter til et utal af bøger om emnet i tæt samspil med Danmarks førende Customer Experience Director, Stine Ringvig Marsal, der gennem de sidste 10 år har arbejdet i hhv. Zoologisk Have, Tivoli og Københavns Lufthavn med design af kunderejser og konkret implementeret initiativer, der sikrer en kundeoplevelse, der giver det maksimale kommercielle udbytte af den enkelte kunde.
Sceancen supporteres af Verdens Bedste Grafiske Facilitator: Frank Høedt