Operation Center: Globalisering og Corona-krise
NNITs globale Operation Center har de sidste år gennemgået en større udvikling: Fra et fysisk til et virtuelt rum, fra Danmark til udlandet - og delvist tilbage igen.
NNITs globale Operation Center har de sidste år gennemgået en større udvikling: Fra et fysisk til et virtuelt rum, fra Danmark til udlandet - og delvist tilbage igen.
Hør Kasper Moe, VP i NNIT, fortælle om globaliseringen af NNITs Operation Center og om, hvordan man fortsat leverer service af højeste kvalitet, når verden rammes af en pandemi.
Kasper fortæller bl.a om.:
- Hvordan NNITs Operation Center sikrede en fortsat stabil håndtering af kritiske situationer, da alle blev sendt hjem under Corona.
- Overvejelserne og læringen ved først at flytte SIMA-funktionen til udlandet og derefter retur igen.
- Kaspers erfaring med at sikre styring og fremdrift når bølgerne går højt – også når man ikke kan mødes fysisk.
Om taleren:
Kasper Moe, VP NNIT har mere end 20 års erfaring fra store IT selskaber. Med erfaring indenfor ledelse, medarbejdeudvikling, IT Service Management, forretningsudvikling, omkostnings- og organisationsoptimering, outsourcing, offshoring, procesudvikling, projektledelse, kundeservice og forretningsforståelse ser vi frem til at høre Kasper på konferencen.